دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

 اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس استان زنجان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره  مد و لباس ایرانی و اسلامی استان زنجان، فردا؛ 27 تیر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 195681

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، علی اصغر زیلایی؛ مدیر امور استان‌ها و معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته گرامیداشت عفاف و حجاب، نخستین جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی استان زنجان از 21 تیرماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) مرکز این استان آغاز به کار کرد.


وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه این جشنواره سرکارخانم بلوری؛ مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان، نماینده محترم ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار شهرستان زنجان، و تنی چند از مقامات استانی حضور داشتند، نمایشگاهی از بیش از 50 اثر برگزیده ارسالی به دبیرخانه این جشنواره برای بازدید علاقه‌مندان گشایش یافت.


زیلایی با اشاره به اینکه محور موضوعی این دوره از جشنواره مبتنی بر عفاف و حجاب و تبلیغ و ترویج آن بوده است تصریح کرد: آثار ارسالی توسط کارشناسان بومی استان مورد ارزیابی قرار گرفته و در قضاوت اولیه از این میان بالغ بر 50 اثر همانطور که اشاره شده انتخاب و در قالب برپایی نمایشگاهی در فرهنگسرا به روی دیوار رفتند.


وی افزود: اسامی برگزیدگان نهایی این جشنواره طی مراسم رسمی اختتامیه اعلام و از آنها با حضور مقامات استانی تقدیر به عمل خواهد آمد.


مدیر امور استان های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پایان گفت: اختتامیه این جشنواره به طور رسمی فردا سه شنبه 27تیر در سالن اجتماعات فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهر زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به مقوله مد و لباس اسلامی می توانند رأس ساعت 18 برای شرکت در این مراسم حضور به هم رسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته